Facebook bejelentkezés
Üdvözlünk az oldalon!
Lépj be, vagy regisztrálj
Felvéve: 11 éve, 3 hónapja
Értékeld a videót:
2 szavazat alapján
Értékeléshez lépj be!

további opciók »

A(z) "Hogyan böjtöljünk? 6. rész - mozgás és pihenés" című videótipp megosztásához használhatod a saját leveleződet, vagy ezt a felületet:
Neved:

E-mail címed:

Címzett e-mail címe:
Üzenet (opcionális):

Ez a videótipp a következő klub(ok)ba tartozik:

  • Ez a videó nem még nem tartozik egy klubhoz sem.

Ha van egy kis időd, nézz szét meglévő klubjaink között!

Kapcsolódó sorozat: Böjtölés egészségesen (13)

  • Nyomtatás

    Hogyan böjtöljünk? 6. rész - mozgás és pihenés

    2008. július 2. 15:23:09 |

    Készítette: Napsugar

    A böjt az egy elmélyülési időszak. Megnyugszik a test, a lélek és a szellem is. Ezért a mozgás olyan kell legyen, amely segíti mélyre vinni a tudatosságot és támogatja a test méregtelenítését.

    Hogyan böjtöljünk? 13.rész, az asztrológia szerepe részlet

  • Milyen mozgásformát válasszunk?

    A böjt során a mozgás elsődleges szerepet kap, de csak olyan mozgásformák javasoltak, amelyek segítik az elmélyülést. Ide tartozik a jóga a lassú vagy kicsi erőteljesebb gyaloglás, de a futás semmiképpen sem. Ajánlott az úszás, szaunázás, ledörzsölések, minden olyasmi, ami segíti a nyirokkeringés és vérkeringés fokozását.
  • Milyen gyakorisággal, hogyan mozogjunk?

    Fontos, hogy mindezt ne vigyük túlzásba. Fontos, hogy a mozgás harmonikus, tudatos legyen, hogy segítse a légzés az adott mozgásformát, tehát a tüdőből kiürülő anyagokat is. Fontos, hogy segítse a nyirokrendszer működését az izomműködés fokozása által, hogy a különböző salakanyagok minél jobban kiürüljenek a szervezetből.
    A mozgás egy mély, belső átalakuláshoz kell, hogy vezessen a böjt során. Olyan mozgásformát végezzünk és olyan gyakorisággal, amilyen gyakorisággal a böjtölő azt igényli. Jó a délelőtti és kora délutáni mozgás, esti és kora reggeli nem ajánlott. A délutáni pihenőt sem szabad felcserélni mozgással.
  • Mit tegyünk még a mozgás mellett?

    Fontos az esti kielégítő alvás, hogy kompenzálja a szervezet mozgásigényét, hogy tovább segítse a méregtelenítést az álmok, a tudat méregtelenítése által. Fontos, hogy a pihenés megadja a testnek az elmélyülést. A mozgás és a pihenés kölcsönösen együtt erősen elősegítik a böjt tisztító hatását és hozzásegítik a testet ahhoz, hogy jobban tudjon regenerálódni.

Vélemények, hozzászólások

Hozzászóláshoz jelentkezz be, vagy regisztrálj!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél Te az első!

Statisztika

Megtekintések száma: 7137 Hozzászólások: 0
- VideoSmart.hu-n: 5358 Kedvencek között: 4
- Más oldalon: 1779 Értékelések: 2
Napsugar

Napsugar további videótippjei »

Napsugár Életház
2030 Érd, Esztergályos utca 71
www.napsugarelethaz.hu

Videó beillesztése:

(hogyan működik?)